вторник, 27 януари 2009 г.

Как да поръчаме продукти на AVON и Oriflame?

Ако не сте намерили своя професионален консултат и имате желание да поръчате някой продукт на AVON и/или Oriflame можете да го направите по следния начин.

1.Пишете ми на e-mail hadrielle@gbg.bg и си уговаряме среща,за да обсъдим Вашата поръчка.Записвам телефонния Ви номер,пускам поръчката и си уговаряме втора среща,за да си получите продуктите.

2.Ако сте прекалено заети за срещи,можете да получите каталог по пощата от мен,да обсъдим виртуално Вашата поръчка на skype had_rielle или ICQ 102295285 или дори по телефона(за да получите номера ми трябва да пишете на e-mail hadrielle@gbg.bg) .След като получа поръчката Ви,тя ще Ви бъде пусната по куриер или с Български Пощи(по Ваше усмотрение) с наложен платеж.По втория начин спестявате време и разправии.

Искам да отбележа,че препоръчвам да обсъждаме Вашата поръчка,за да мога правилно да Ви насоча към кой продукт да се ориентирате,в зависимост от персоналните Ви нужди.Целта ми не е да Ви "набутам" някакъв продукт,за да си взема парите,а да Ви помогна да изглеждате по-добре и да се чувствате по-добре.

За всякакви въпроси относно козметиката на AVON и Oriflame,за въпроси относно начини на гримиране и дори професионален грим извършен от мен,моля пишете на hadrielle@gbg.bg skype had_rielle ICQ 102295285 .Ще направя всичко възможно,за да Ви бъда в помощ.

Няма коментари:

Публикуване на коментар